
La carpa del Centre de Circ, a Sineu, serà l’escenari de l’actuació de Tortell Poltrona, avui i demà.
Aquest cap de setmana és un cap de setmana culturalment prolífic a Sineu. Donallop, Mateu Xurí (i fins a cinc glosadors més), Dj Mateu, 3 Fun Music i el seu cabaret i, també, circ.
El nom de Jaume Mateu i Bullich no vos sona. Jaume Mateu (Barcelona, abril de 1955) és un popular i renovador pallasso català, membre fundador d’un dels circs més coneguts i reconeguts d’Europa, el Circ Cric (del que en fou director entre 1980 i 1982). És també un dels impulsors de l’organització Pallassos sense Fronteres, i ha participat en expedicions a camps de refugiats de Croàcia, Bòsnia, Cuba, República Sahrauí, Guatemala, Colòmbia, Mèxic, Armènia i El Salvador, entre altres. Ha guanyat pràcticament tots els premis possibles.
Tortell Poltrona és el seu nom artístic. I potser, ara, el nom si que vos sona més.
Tortell Poltrona actua en la carpa del Circ Bover, just davant de la benzinera de vora el cementiri, avui a les 18:00h, demà a les 12:00h, i també el proper cap de setmana. Díngola ha parlat amb Tià Jordà, responsable del Circ Bover, i aquest ha manifestat que “es tracta d’una oportunitat per veure un dels artistes més reconeguts internacionalment”.
–Enllaços relacionats–
Circ Cric (feu clic aquí)
Circ Bover (feu clic aquí)
–Notícies relacionades–
Què puc fer aquest cap de setmana a Sineu?

