L’Ajuntament de Sineu encara no ha canviat de lloc el rètol del Punt Verd, que només es veu en castellà

Díngola va denunciar-ho fa dos mesos, però el consistori encara no ho ha solucionat, tot i que la solució requereix només la feina d’una persona durant un quart d’hora.

20131123-194456.jpg

Quan el Punt Verd està tancat es veuen els dos rètols.

L’Ajuntament de Sineu encara segueix incomplint la llei. El passat 3 d’octubre Díngola denuncià que el rètol indicatiu dels horaris del Punt Verd de devora l’IES Sineu estava només en castellà. En realitat des del mateix dia també hi ha un rètol en català, però queda ocult quan s’obri la porta d’accés al recinte. A efectes pràctics, per tant, la retolació en la nostra llengua només es pot veure a partir de les 19:00h o durant la nit, quan el recinte està tancat.

La solució és ben senzilla i passa per col·locar el rètol en català just devora el rètol en castellà. Tanmateix, dos mesos després, el consistori segueix incomplint la legislació.

 

Quina llei incompleixen els rètols del Punt Verd?

El cartell incompleix l’article 15 de la Llei de Normalització Lingüística aprovada pel Parlament de les Illes Balears el 29 d’abril de 1986 (governat aleshores pel PP). Díngola va denunciar-ho (fes clic) fa quasi 2 mesos, però el consistori encara no ho ha solucionat, tot i que la solució requereix només la feina d’una persona durant un quart d’hora.

 

 

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari