Jaume Girona presidirà una junta en la qual també hi haurà Andreu Remos

La junta de la penya, triada despús-ahir. D’esquerra a dreta i d’alt a baix: Jaume Jordà, Nadal Alzamora, Andreu Matas, Toni Ferriol, Rafel Gelabert i Rafel Ferriol.
Aquest passat divendres 20, dos dies després del 3 – 0 contra el Cartagena en Copa del Rei, i abans del hat-trick de Pedro i el doblet de Fàbregas contra el Getafe d’avui diumenge en lliga, els socis de la penya blaugrana de Sineu triaren la primera junta directiva de la seva curta història.
La penya blaugrana de Sineu té ara 112 socis i du funcionant des d’aproximadament el passat febrer. Fins ara, la penya era gestionada per Jaume Jordà Girona i Andreu Matas Remos, encara que no s’havien celebrat eleccions ni cap assemblea oficial per triar-los. A partir de despús-ahir, Jordà és el president, Matas el tresorer i, a més, Nadal Alzamora és vicepresident, Toni Ferriol Alomar és secretari, i Rafel Ferriol Curolla i Rafel Gelabert Titina són vocals.
Notícia relacionada: aquesta (fes clic).
–

