Els socis de l’OCB han triat la nova junta directiva, que serà continuista

Puiggròs, secretari de l’OCB Sineu i un dels dos coordinadors de ‘Díngola’, entra en la junta directiva de l’Obra Cultural Balear a nivell autonòmic.

IMG_4505

Jaume Mateu és president des del 2005.

Jaume Mateu és president des del 2005.

Avui vespre els membres de la major associació de les Illes Balears en nombre de socis, l’Obra Cultural Balear, han triat en el Centre de Cultura ‘Sa Nostra’ la nova junta directiva pel període 2014-2018. Només es presentava una candidatura “Encara + x l’obra”, liderada pel president de l’entitat des del 2005, Jaume Mateu. Per tant, Mateu liderarà una junta que procurarà ser continuista, però al mateix temps intentarà millorar en aquells punts febles de l’organització.

La junta està formada per Jaume Mateu i Martí (escriptor) com a president, Marisa Cerdó Capellà (filòloga) com a vicepresidenta, Caterina Canyelles Marquès (filòloga) com a secretària, Catalina Reynés Pujades (diplomada en turisme) com a tresorera, i els vocals Margalida M. Valenzuela Suau (llicenciada en ciències empresarials), Lila Thomàs Andreu (professora), Toni Bennassar Moyà (advocat i exdefensor del Menor), Susanna Moll Kammerich (filòloga i editora), Antònia Fornès Ramis (presidenta de l’OCB Inca), Miquel Pasqual Garcias (gestor cultural i filòleg), Antònia Garí Orell (mestra), Àlex Segura Castelltort (graduat en història) i el sineuer Miquel Puiggròs Noguera (biòleg i periodista).

+info: fes clic aquí.

 

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari