Molta expectació per la política sineuera

Estadístiques de visites d'aquest darrer més, dia a dia. La Llei de Símbols i la unió de les esquerres sineueres dispararen les visites aquest passat cap de setmana.

Estadístiques de visites d’aquest darrer més, dia a dia. La Llei de Símbols i la unió de les esquerres sineueres dispararen les visites aquest passat cap de setmana.

La política sineuera està bullint. Ho diuen les dades objectives. Per exemple les estadístiques de visites a aquesta pàgina quan es produeix un fet rellevant.

Per exemple, ahir, amb la notícia (fes clic) sobre la constitució de la nova formació Gent per Sineu, es dispararen les visites a aquest mitjà (ahir, 1.001 visites úniques –visitants– a la noticia i gairebé 4.000 vistes –una mitja de quatre vegades per visitant, doncs–). Dos dies abans, amb la notícia (fes clic) sobre la declaració de la senyera com a símbol local també havíem fregat el milenar de visites. Hem de retrocedir quinze dies per trobar notícies amb tantes visites, en concret a les notícies (fes clic) que feien referència a Sant Antoni, els dies 16, 17 i 18.

Díngola manté un registre de visites diàries entorn de les 300 – 400 visites.

 

 

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari