Després d’un any el parc de dinosaures planejat on abans hi havia un Paintball, a la carretera de Sineu a Inca, just davant el cementiri, ha estat desestimat i arxivat per part del Consell de Mallorca. Aquest projecte es suma així al llistat d’anuncis de la corporació local que han acabat petant.
El 4 de març de 2013 el Consell exigí al promotor (Jusaldino S.L) el pagament de l’import derivat de la liquidació de la taxa per a la tramitació de l’expedient relatiu a la declaració d’interès públic de l’espai rústic on s’havia d’instal.lar el parc temàtic. Aquest mateix dia s’exigia al promotor que aportés tota la documentació justificativa del projecte. Un any després ni s’han pagat les taxes ni s’ha aportat la documentació. En data 19 de març d’enguany la ponència d’ordenació del territori del Consell de Mallorca decideix d’arxivar el projecte.
El projecte passa doncs a engrossir el llistat de grans projectes que s’havien d’efectuar a Sineu i que, amb el temps, han caigut en desgràcia.
Noticia relacionada: aquesta (fes clic)

