El Consell de Mallorca ha anunciat una inversió de 114 milions d’euros l’any que ve destinada als ajuntaments.

L’Assemblea de Batles i Batlesses ha tengut lloc avui a l’Auditori d’Alcúdia, amb la presidència a càrrec de Llorenç Galmés, president del Consell de Mallorca. Maria del Pilar Amate, Consellera Executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, ha exercit com a secretària general, Paula Amengual, batlessa de Montuiri, com a vicepresidenta, i Fina Linares (batlessa d’Alcúdia), Jaume Llompart (batle de Marratxí), Virgilio Moreno (batle d’Inca) i Leonor Bosch (batlessa de Banyalbufar) com a vocals de la mesa.
MÉS per Mallorca ha exigit més transparència i puntualitat en la recepció de documentació per part dels partits de l’oposició.
El PI-proposta per les Illes Balears ha presentat una moció on es proposa mantenir el requisit del català a la Sanitat, que ha estat vetada pel president Llorenç Galmés, amb el seu vot de qualitat. El mateix partit també ha demanat que «es posin més recursos per a controlar les plagues com les colònies de moixos o els coloms».
