
Aquest passat dijous, el PP de Sineu va celebrar una assemblea extraordinària, que provocarà canvis a l’organigrama local. I els canvis venen motivats, principalment, per la renúncia de dues persones clau: Pedro Álvarez, president, i Maribel Arnau, secretaria.
Arnau va ser nomenada directora insular de Patrimoni, ara fa poc més d’un mes (fes clic aquí). Álvarez va ser cridat la setmana passada per la presidenta del partit, Marga Prohens, per anunciar-li que passaria a ocupar una de les vicesecretaries del comitè de direcció del partit, la d’Organirzació. Aquestes vicesecretaries són el tercer escalafó en l’organigrama del partit a les Balears, només per davall de la presidència (Marga Prohens) i la secretaria (Sandra Fernández). El lloc que ocuparà Álvarez és el que fins ara ocupava Sebastià Sagreras, que ara passa a coordinador.

Pedro Álvarez Gelabert (Sineu, 1989) és graduat en Dret per la UIB, i té una gens menyspreable trajectòria política: primer amb càrrecs autonòmics a Noves Generacions i, la darrera dècada, al Partit Popular de Sineu. El 2017 va assumir-ne la presidència. És regidor de l’equip de govern des de la legislatura passada. El passat setembre va entrar de diputat al parlament, càrrec que fins ara només havia ocupat una persona amb ascendència sineuera, Francesc Fiol.
