
Ahir horabaixa, Iker Urmeneta i Mikel Aranguren es van proclamar campions de la primera edició del Torneig ‘Calet i Boiret’ del Frontó de Sineu. La parella de color vermell es va imposar a la parella blava, formada per Jonpe Artetxe i Julen Urruzola, per 22-20, en una final que va mantenir en suspens els aproximadament 400 espectadors que van omplir el recinte.
La primera edició del torneig de pilota basca ‘Calet i Boiret’ s’ha celebrat els dies 12 i 13 d’agost, en honor a la parella de jugadors més emblemàtica de la pista sineuera: Biel Dalmau Calet i Pere Joan Florit Boiret. En total, vuit davanters bascs i catalans han competit, per parelles, en dues jornades que han combinat esport, pintxos, cerveses i, en definitiva, festa.
Vegeu aquesta notícia anterior per més info:
Jagoba Arrasate atreu l’atenció del públic

No va passar desapercebuda la presència de l’entrenador del Reial Mallorca de 1a divisió, Jagoba Arrasate. Arrasate és un habitual del Frontó de Sineu, com hem informat en altres ocasions en aquest mitjà. Arrasate era el botiller —en pilota basca, és una figura de funcions similars a la d’un entrenador, de manera que la seva missió principal és ajudar i donar suport als pilotaris— de l’equip format per Mikel Goñi i Xabi Ortiz de Urbina, que es varen fer amb el tercer lloc del trofeu.
Galeria fotogràfica




































