L’Obra Cultural Balear tornava dur Serra Mamerra a Sineu, però s’ha hagut d’ajornar. La trobada familiar de l’entitat fomenta l’ús social de la llengua catalana en espais lúdics i participatius amb un programa farcit d’activitats per a tots els públics.

La tercera edició de Serra Mamerra s’havia de celebrar demà dissabte, 11 d’octubre, a la plaça des fossar de Sineu a partir de les 16.30 h.
Després de l’èxit de les primeres edicions –la tardor de 2024 a Sineu i la primavera de 2025 a Binissalem-, l’OCB recuperava el format a Sineu amb una programació pensada per a totes les edats. Una jornada carregada de tallers, activitats, música i diversió per a tots els públics. La jornada havia de començar a les 16.30 h amb l’espai natiu de 0 a 3 anys i la ludoteca infantil a càrrec de Ludoteca de jardí, així com el circ a la fresca i eco-tiovivo del Circ Bover. A partir de les 17 h, hi havia programat un taller de xapes amb S’Empenta de Sineu, taller d’instruments tradicionals amb el nostre company de Díngola Pep Mestre i taller de serigrafia amb M8 Taller serigràfic. L’activitat havia de continuar amb el concert de Pitxorines a les 20.30 h i, per tancar la festa, un correfoc infantil a càrrec dels Dimonis de Sa Cova des Fosssar.
Durant tot el capvespre, a més, els assistents havien de gaudir d’una zona de paradetes amb productes diversos, així com d’espais de menjar i beguda.
Les previsions meteorològiques (fortes pluges i avís groc per pluges i tempestes obliguen a ajornar l’esdeveniment.

