L’escola nova s’inaugurarà sense oposició.

Aquest dijous 4 el Conseller d’Educació Rafael Bosch inaugurarà el nou CEIP Rodamilans en una acte del que no s’ha fet gairebé gens de publicitat. Diuen que, després de l’acte, l’horabaixa, hi haurà jornada de portes ofertes per a la gent de Sineu que vulgui veure el centre, encara que això només es sabía per la premsa (no s’ha fet, tampoc, gaire publicitat sobre el tema, excepte aquest dimarts a darrera hora, el vespre, que els bars i cafès reben un foli anunciant-t’ho).

Qui no hi serà és l’oposició. Miquel Gelabert, de Sineuers Independents, ha confirmat encara no fa una hora que “a hores d’ara, a un dia per a la inauguració, jo no tenc cap invitació formal”.

El centre, de 18 unitats, es començà a construir a finals de febrer de 2011, donant-se per finalitzades les obres el passat mes de juliol. El cost total de la construcció ha estat de 3.750.938,48.-€.

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari