El Sineu rep l’Algaida abans de la presentació dels equips locals.

Demà capvespre el poliesportiu municipal serà l’escenari de la presentació oficial de totes les plantilles del C.E. Sineu.

Pel que fa al primer equip del C.E. Sineu, a falta del partit de demà, ocupa la 13ena posició de la taula classificatòria, amb 12 punts. Porta 3 partits guanyats, 3 empatats i 3 perduts, amb 15 gols a favor i 10 en contra. El Sineu va guanyar els dos partits passats, contra el Can Picafort i el Santa Mònica, i això hauria de ser una injecció de moral per l’equip que, fins aquest moment, no enllaçava dues victòries consecutives en les 10 jornades que s’han disputat. Demà matí, en el poliesportiu sineuer, l’equip de Toni Florit intentarà treure els tres punts contra l’Algaida (que va setè en la classificació general).

No tot es futbol.

Si bé l’equip de futbol de primera regional encara ocupa el pòdium pel que fa al reconeixement mediàtic,  recordem que Sineu té representants municipals en  quasi tots els esports, i de fet té dues agrupacions ciclistes, una associació d’atletisme, un club de judo, una escola de tennis, i un llarg etcètera d’altres entitats esportives. Recordem així mateix que les escoles de gimnàstica rítmica, futbol, bàsquet, ciclisme i judo ja han començat l’activitat enguany.

Segons Tomeu Mulet, regidor d’esports, enguany es millorarà bastant la gestió de l’àrea esportiva de l’ajuntament i, a curt termini, es previst de condicionar el pavelló de l’institut per adequar-hi un camp de minibàsquet per l’escola municipal de bàsquet, la millora de les instal·lacions del camp de futbol (reforma dels vestidors, manteniment del camp de gespa,…) i, finalment, l’adequació i manteniment de la voltadora municipal. A més llarg termini Mulet ha assegurat que hi ha idees per realitzar un projecte ambiciós pel que fa a creació i senyalització de rutes pel terme municipal de Sineu.

Notícies relacionades:

El Sineu no pogué fotre ni un punt al Lloret. Fes clic aquí.

Demà el Sineu voldrà arrencar els tres punts dins Lloret. Fes clic aquí.

[Fotos: Macià Puiggròs. Les podeu veure amb millor resolució en el seu Flickr]

Deixa un comentari