Al final no pogué ésser. El derby de primera regional entre Lloret (com a local) i Sineu (com a visitant) es quedà a Lloret. Tot i que el Sineu començà guanyant (rematada d’un córner per part de Matgí, als 30 minuts) i dominant (per exemple anul·lació d’un gol de Beltran al minut 23), en la segona part s’imposà l’equip local i remuntà el resultat advers (amb dos gols, un de Vicenç i un de discutit de Miranda, als minuts 60 i 76). Per tant, 2-1 a favor dels locals.
Ara el Sineu és 14è, amb 5 punts, dos partits perduts, dos empatats i un de guanyat, i diumenge s’enfronta a casa amb el Binissalem B, que està en la part alta de la classificació.
En una propera edició de Díngola tornarem entrevistar el mister Toni Florit, que ens faci cinc cèntims del que troba d’aquesta temporada.
Notícia relacionada: aquesta (fes clic).