Nova concentració contra el TIL, demà davant l’ajuntament, prèvia a l’assemblea de batles

El batle sineuer s’haurà de posicionar davant tots els altres.

El batle sineuer s’haurà de posicionar davant tots els altres.

La FAPA ha convocat per demà dijous concentracions de rebuig al TIL davant els ajuntaments dels municipis, prèvies a la vaga de divendres dia 8 i a l’Assemblea de Batles que ha de forçar els batles populars a posicionar-se en relació al model imposat pel Govern.

L’assemblea de dia 8 va ser convocada pel Consell de Mallorca el passat 24 d’octubre després de ser sol·licitada el 30 de setembre amb caràcter extraordinari pels batles dels municipis d’Algaida, Ariany, Artà, Banyalbufar, Campanet, Capdepera, Consell, Costitx, Esporles, Lloseta, Manacor, Petra, Porreres, Puigpunyent, Sant Joan, Sant Llorenç, Santa Margalida, Santa Maria, Sencelles, Son Servera i Valldemossa.

 

Sineu

A Sineu, pares i mares s’aplegaran davant l’ajuntament a les 19h. Durant la concentració, convocada per les AMIPA locals, es llegirà una declaració exposant el malestar de la comunitat educativa davant la falta de voluntat per resoldre el conflicte pel TIL. Es demanarà al batle Pere Joan Jaume que sigui conseqüent amb la decisió del plenari sineuer  del 14 d’octubre passat i que es posicioni de la mateixa manera en que ho van fer els representants municipals.

Un dels cartells per a la convocatòria davant l'Assemblea de Batles.

Un dels cartells per a la convocatòria davant l’Assemblea de Batles.

Recordem que en una moció consensuada per tots els partits s’exposava el suport del consistori a les reivindicacions que defensen els docents. La moció, presentada pel PP, va ser debatuda i l’oposició de Sineuers Independents i PSIB-PSOE presentà una contraproposta basada en la primera però amb algunes modificacions. El PP acceptà algunes d’aquestes modificacions després d’una llarga negociació amb l’oposició i finalment aquesta contraproposta va ser aprovada per unanimitat (fes clic).

Ara les AMIPA volen que, d’acord amb la voluntat del poble (expressada en les votacions del ple), el batle defensi els acords als quals es va arribar.

 

 

.

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari