Com serà la ‘Díngola’ de demà i què trobarem a la paradeta de l’OCB de sa fira?

El número de Díngola en paper que surt aquest cap de setmana és el setzè. Més de quatre anys de la revista en paper, que us porta cada tres mesos un grapat de curiositats culturals i reportatges d’investigació, a part de l’anàlisi més profunda de l’actualitat del dia a dia que us oferim en format més breu a través d’aquest digital.

Aquest cap de setmana surt a la venda el número  15è de Díngola (i amb aquesta ja portam 16 revistes).

Aquest cap de setmana surt a la venda el número 15è de Díngola (i amb aquesta ja portam 16 revistes).

Ha creat certa expectació mediàtica l’entrevista a Pere Mas, exgerent de l’IBISEC i actual director de l’IES Sineu. Díngola va publicar un avanç d’aquesta entrevista fa uns dies (fes clic aquí), i diversos diaris autonòmics se’n feren ressò. Per altra banda, l’agitació política dels darrers mesos, amb la proclamació de Tomeu Mulet i Miquel Confit com a candidats respectius del Partit Popular i de Gent per Sineu, ha estat un dels temes més consultats en aquest digital i, per tant, en farem una anàlisi exhaustiva. Sense deixar la política, hi haurà un editorial ben ‘exigent’ i alguns articles d’opinió sobre l’actualitat (com ara un de contundent contra el ridícul protagonitzat pels partits que conformen MÉS per Mallorca, i un altre sobre el contingut de les festes que venen).

Com hem informat en aquest digital, en aquest número també entrevistam Rafel Perelló Barri, actual entrenador del C.E. Sineu de primera regional. En l’àmbit de la història us oferim la segona i darrera part de la biografia del ciclista sineuer Xisco Rota i en l’àmbit de la investigació també tanquem el dossier sobre les senyes d’identitat de Sineu amb la tercera part d’aquest extens treball.

Esperem que tot plegat sigui del vostre interès.

 

Aquests són dos dels pots d'aliments casolans que poden ser teus diumenge si ens visites a la paradeta que muntarem enmig de la plaça d'Es Fossar.

Aquests són dos dels pots d’aliments casolans que poden ser teus diumenge si ens visites a la paradeta que muntarem enmig de la plaça d’Es Fossar.

Paradeta a sa fira

Com cada any, l’OCB i Díngola muntaran paradeta diumenge en el recinte de la fira de Sant Tomàs. Podreu renovar la subscripció de Díngola, adquirir objectes de marxandatge de l’OCB i, si voleu, participar en una rifa d’una suculenta panera de productes casolans donats pels subscriptors (amb codony, confitura de frare llarg, confitura d’albercoc, sobrassades, bessons, ensaïmades, pebres torrats, olives…).

 

 

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari