Comença a funcionar la delegació de MÉS per Sineu i diumenge Toni Verger fa una xerrada

Aquest diumenge es presentarà la delegació local del partit ecosobiranista MÉS per Mallorca a Sineu. Així, Sineu passa també a tenir delegació d’aquest partit, que tot i comptar amb un gruix important de simpatitzants en el municipi, no hi tenia estructura pròpia.

A Sineu fins ara hi havia constituïdes oficialment les marques d’Esquerra i de Gent per Sineu (GxS), que ocupen un espai relativament semblant. Esquerra, sense renunciar a les seves sigles, està integrada dins GxS (al manco pel que fa a assumptes de política municipal) i, precisament, aquesta mateixa serà també la relació entre GxS i MÉS, segons han confirmat fonts del partit a Díngola.

 

dabc48415d8f3e3b79dad880545e48efEl candidat a les generals explicarà el seu programa

Antoni Verger (candidat per a les eleccions del proper 20 de desembre) i Miquel Ensenyat (president del Consell de Mallorca) assistiran a l’acte per contestar les preguntes que els podran fer els assistents, referents al programa de la formació per aquestes eleccions. Després de l’acte hi haurà un petit refrigeri.

 

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari