Guerra oberta de comunicats i retrets entre PP i GxS

El comunicat de premsa de Gent per Sineu en resposta al comunicat del Partit Popular sobre l’estat de la piscina ha punyit a aquests darrers, que han replicat amb un altre comunicat. L’assumpte ha derivat, doncs, en una ‘guerra’ de comunicats entre els dos principals partits de Sineu.

Fa uns minuts el PP de Sineu ha enviat a la premsa la següent nota, amb el títol “El PP de Sineu es qüestiona si el GPS ha perdut el nord“, jugant amb les paraules GPS (dispositiu mòbil de geolocalització, i sigles del partit de govern) i nord (punt de referència en geolocalització).

Vegeu aquí aquest darrer comunicat:

‹‹En relació a la resposta de Gent per Sineu al comunicat que es va emetre el passat dilluns, 8 de maig, l’agrupació del Partit Popular de Sineu vol manifestar el seu suport als regidors Carme Sancho, Maribel Arnau i Tomeu Mulet front a l’equip de govern d’esquerres que demostra no admetre crítiques ni errors.

Des del Partit Popular volem recordar que la nostra acció de govern en les legislatures passades fou, en tot moment, de coalició amb successives marques encapçalades per Pep Oliver, actual 1er Tinent de Batle. Si Gent per Sineu té res a dir de l’anterior legislatura o bé ho hauria de qüestionar dins del seu equip de govern, o bé haurien de rompre el pacte i governar en minoria.

Entenem que si GPS ha tingut capacitat d’entesa i de pacte amb Proposta per les Illes se tenen poques crítiques del passat. Des del PP estam orgullosos de la feina feta durant la passada legislatura a Son Magí; en un context de crisi i contenció de despesa, l’exregidor d’Esports Tomeu Mulet deixà el Poliesportiu amb unes instal·lacions decents i millorades.  Malgrat això, la situació actual d’oposició ens obliga a fiscalitzar i controlar el govern i GPS no tindrà en front a un equip que deixi de banda les seves funcions. És ridícul que el Govern municipal faci oposició a l’oposició.

Des del PP de Sineu seguirem controlant les feines de l’equip de govern i fent ús de tots els recursos que es considerin necessaris per demostrar la realitat i les necessitats que té el nostre poble. I si fa falta recórrer a l’hemeroteca per fer florir la falta de coherència del principal partit de govern, ho farem; Sineu mereix uns governants que respectin la diversitat ideològica, la discrepància i la feina de l’oposició, no un col·lectiu que faci befa del que pensa diferent.

No volem acabar aquest comunicat sense recomanar a l’equip de govern que reaccioni; sovint pareix que el GPS perd el nord. Governar no és fer-se fotos amb infants sembrant plantes a unes zones verdes del poble, ara abandonades o plenes d’herbes. Governar és actuar, fer les coses ben fetes i no tudar els doblers.››

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

1. Blavet

Qui ha perdut el nord?

2. Bill

“Si Gent per Sineu té res a dir de l’anterior legislatura o bé ho hauria de qüestionar dins del seu equip de govern, o bé haurien de rompre el pacte i governar en minoria”. Quina pardalada més grossa!

3. Blavet

GxS no ha de qüestionar res enlloc. Fa el que ha de fer, que és millorar tot el que es pugui, a pesar de l’herència que es va trobar, i dels problemes que van posant els que han perdut el nord.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: