Miquel Puiggròs, de Díngola, participarà demà en una jornada que debatrà sobre premsa forana


Díngola participarà demà matí a la taula rodona “La premsa forana avui”, que es celebrarà a Lloret en el marc de la XIV Trobada de la l’Associació de Premsa Forana de Mallorca (APFM).

El periodista llorità Antoni Gomila (foto de la dreta) és un dels impulsors d’un nou projecte de revista local que es posarà en funcionament en el poble veïnat. Gomila ha volgut calibrar com està i com funciona avui la premsa de la part forana mallorquina, i per això ha organitzat una jornada en la que ha convidat representants de diversos mitjans locals. Així, per part de la sineuera Díngola hi participarà el seu coordinador Miquel Puiggròs, que compartirà taula de debat amb el president de l’APFM Rafel Oliver (revista N’Alí), Pau Quina (del digital card.cat) i Toni Miquel Bauçà (revista Mel i Sucre). 

El debat començarà a les 10h del matí, abans d’una segona taula rodona sobre les revistes locals que hi ha hagut a Lloret durant els darrers temps. Serà tot en el Casal Cultural dels Tarongers. 

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari