El carrer des Fang ha passat a ser d’un sol sentit: només es pot circular cap a l’Hospici, i no cap al Fossar. Aquests dies es va instal·lar la senyalització, tot i que encara és en període d’acostumament de la població, i una barrera a l’encreuament amb el carrer Hospital dificulta el pas de cotxes que volen accedir-hi en sentit cap al Fossar. Era un dels carrers problemàtics, en el que només hi havia dos llocs on poguessin passar dos cotxes tipus turisme: a un eixamplament en l’encreuament amb el carrer de Sant Pere, i a un eixamplament en l’encreuament amb el carrer del Roser.
El batle Tomeu Mulet, en declaracions a DíNGOLA, va manifestar que els canvis en aquest carrer «responen per una banda a la necessitat de donar solució als ciutadans, evitant situacions que es donaven, en les que dos cotxes en sentit contrari no podien passar, i per altra banda a la petició dels propis veïnats, que ens ho havien demanat».
També es millorarà l’aparcament a una sèrie de zones del poble, on tot i haver-hi espai, els cotxes aparquen de manera desordenada, reduint el nombre de places disponibles que hi hauria si estassin ben aparcats. Segons Mulet, tot això respon a peticions dels propis veïnats de les zones afectades.

Altres reformes
Mulet va explicar a DíNGOLA que es fan altres accions, al vial principalment, repintant retxes allà on calgui i, especialment, «posant sistemes per regular les condicions del trànsit a certs punts, millores que es veuran durant aquests propers dies, va dir».

Buen trabajo Mulet