La divertida l’explicació sobre el parlar dels sineuers, de @parlars_mallorquins, protagonitzada per @parisioproductions

Ja saben que hi ha molta beneitura terraplanista (llêngö bäléà, es mallorquí no és català –però curiosament el sineuer o el pollencí son mallorquí, cosa que no s’entén ho agafis per on ho agafis–).

Bé, molta beneitura no. No ens passem. Retiram lo de molta. Quatre arreplegats… Això sí.

Per això quan un veu vídeos tan didàctics i divertits com el de ParisioProductions, els viralitza encara més del que hi estan. Ja hem parlat altres vegades de les creacions de Parisio, i de fet tenim previst entrevistar-lo en el número de la DíNGOLA en paper del proper agost, però avui ens ha tocat tornar fer ressò d’una producció que s’ha publicat el perfil de @parlars_mallorquins.

Vegeu com s’explica el sineuer, el parlar sineuer, en aquest vídeo… Els professors de català faran bé de mostrar-lo als alumnes, en lloc de fer-los aprendre la lliçó a base de textos avorrits. Això també és broma, òbviament.

Brutal! No atureu, Parisio i Parlars_Mallorquins!

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: