[CONTRALLUM 2023] 8.000 persones han acudit a un dels esdeveniments clau de la tardor mallorquina

Milers de persones han omplert Sineu aquesta nit, en el que ja és una de les fites imprescindibles del calendari cultural mallorquí de la tardor. Des de les 18h (encara que l’esdeveniment començava a les 19h) el poble s’ha omplert de visitants.

Contrallum no ha deixat ningú indiferent. El patrimoni (teules pintades, claustre…) s’ha unit amb l’art i la cultura (dansa al Frontó, música en algun dels espais…), i amb la història (el col.legi…). La imaginació per crear bellesa (la tempesta…), amb les tradicions mig abandonades (les escales de collir figues…) i amb la denuncia social (els preus de l’habitatge…).

No hi ha hagut les aglomeracions de l’any passat, tot i haver-hi més gent (entre 7 i 8 mil persones, segons fonts de la Policia Local, encara que algunes fonts parlen de més), i si hem de trobar ossos al lleu, positivament, com a aspecte a millorar, incidir més (prohibir!) l’ús del flaix dels telèfons mòbils i demanar que la gent xerri més fluix.

En aquests moments (22h) no cap ni una agulla en cap dels bars i restaurants del poble.

Enhorabona al més d’un centenar de voluntaris directes, i també indirectes (alumnes de l’IES Sineu, del CEIP Rodamilans, Ajuntament, etc.) que ho fan possible.

Demà ampliarem info.

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari