La flama del Correllengua ha passat per Sineu enmig d’un ambient de festa i 250 assistents

Organitzat per l’Associació de Joves de Sineu, amb la col·laboració de l’Obra Cultural Balear local i DíNGOLA, els Xeremiers de Sineu, el grup esportiu s’Esclat Club, i el suport de l’Ajuntament de Sineu, el Correllengua 2024 en el seu pas per Sineu ha aplegat unes 250 persones. En un ambient festiu i de fira, part dels assistents s’han animat a fer diferents ballades mentre esperaven l’arribada de la flama: per exemple la regidora de cultura, Antònia Vidal, que s’anima tot d’una quan hi ha ball, com hem comprovat en altres esdeveniments de l’Obra.

A nivell global, el Correllengua és organitzat per l’OCB i Joves de Mallorca per la Llengua, i aquest any va començar dia 1 (a Menorca i a Formentera), i ha acabat avui a la Plaça Major de Palma, on s’han aplegat unes 40.000 persones per exigir a Marga Prohens, presidenta del govern del país, un canvi de rumb en la seva política lingüística (fes clic aquí).

Els sineuers han agafat el relleu dels llubiners, i després han passat el relleu als lloritans. La flama ha entrat a Sineu de la mà de Mateu Coll Llonguet, Carles Ramis Alandete, Pere Pau Carbonell, etc.

La regidora més balladora

Els joves organitzadors que no volen que els toquin la llengua

Els xeremiers

L’ambient de festa

L’espera de la flama

El públic

Palma

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari