Ahir vespre, vigília de Sant Joan, la Flama del Canigó tocava terra a Mallorca després de la travessia que la va fer baixar del Pirineu fins al moll i recalà a Alaró, des d’on es va escampar per la resta de municipis. Una representació de l’OCB de Sineu la va anar a cercar per dur-la al nostre poble.
A la placeta del lleó l’esperaren molts des sineuers que la reberen amb xeremies i ball de bot, amb la participació de Xeremiers de Sineu, Copeo de Sineu i Brot d’Alfabaguera. La majoria dels assistents s’animaren a ballar fent de la d’enguany una rebuda de la Flama santjoanera ben especial.













