[Fotogaleria] La Flama del Canigó va arribar amb més animació que mai

Ahir vespre, vigília de Sant Joan, la Flama del Canigó tocava terra a Mallorca després de la travessia que la va fer baixar del Pirineu fins al moll i recalà a Alaró, des d’on es va escampar per la resta de municipis. Una representació de l’OCB de Sineu la va anar a cercar per dur-la al nostre poble.

A la placeta del lleó l’esperaren molts des sineuers que la reberen amb xeremies i ball de bot, amb la participació de Xeremiers de Sineu, Copeo de Sineu i Brot d’Alfabaguera. La majoria dels assistents s’animaren a ballar fent de la d’enguany una rebuda de la Flama santjoanera ben especial.

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari