
Avui capvespre la delegació inquera de l’Obra Cultural Balear ha entregat els seus premis anuals, i enguany dues persones relacionades d’alguna manera amb Sineu han rebut una distinció.
Cati Ginard, marianda, parella del nostre fotògraf principal Macià Puiggròs, ha rebut el premi Pere Joan Llabrés, a la divulgació del patrimoni arqueològic mallorquí, juntament amb Sandra Rebassa i Esperança Rosselló (Noümen).
El raper a l’exili Josep Arenas Valtònyc per la seva banda ha rebut el premi Pau Casesnoves, a la difusió de la nostra cultura en alguna de les seves formes (en aquest cas, fent rap en català). La seva germana Magdalena Socias, resident a Sineu, és qui ha recollit el premi.
Per altra banda, l’anterior president de l’OCB Jaume Mateu ha rebut el premi d’honor de la delegació inquera.
A Sineu, com cada any, l’OCB donarà el seu premi Díngola i el seu premi Parreta en l’acte que es fa en el marc de les festes d’agost. Enguany, a més, la delegació celebrarà el seu desè aniversari.

