Quin és el millor poble de Mallorca, Montuïri o Sineu?

Si la revista satírica-humorística Foc i Fum fa tres anys va fer un concurs per triar el poble més lleig de Mallorca, que va resultar ser Manacor (fes clic aquí), ara ha sortit una nova iniciativa, aquesta vegada per conèixer el poble més guapo. I demà n’és la final.

El programa Som divendres d’Ona Mediterrània ha organitzat una competició per conèixer quin és el millor poble de Mallorca segons els seus oients i seguidors a les xarxes.

Els dos pobles que han arribat a la final en les votacions que s’han anat fent a través de les stories de l’Instagram del programa són Sineu i Montuïri.

Aquest dimecres, 20 de gener, a les 12 del migdia s’obri la votació de la final i 24 hores més tard es tancarà. Per participar cal fer-ho a través de l’Instagram del programa (fes clic aquí). Per tant, per votar, cal tenir perfil d’aquesta xarxa social.

+info: Entra a Instagram (fes clic)

Desconegut's avatar

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari