A Sineu hi ha 854 places de lloguer vacacional

Arran de la prohibició del lloguer turístic als pisos de Palma, avalada recentment pel Tribunal Suprem, el Diario de Mallorca (fes clic) ha publicat avui una anàlisi del lloguer vacacional a Mallorca.

En aquests moments hi ha 18 municipis de Balears (entre ells Palma) on es detecta oferta il·legal de lloguer de vacances. Això és fàcil si es compara el nombre danuncis d’Airbnb amb el de les llicències vigents (que gestiona el Consell de Mallorca). Sineu no n’és un. Això no significa que a Sineu no hi hagi cap cas de lloguer de vacances fraudulent, però no és preocupant com en altres municipis veïns. S’estima que a Llubí el 40% de l’oferta és il·legal, a Ariany el 34%, a Costitx el 33%, a Petra el 20%, etc.

Sineu té 140 llicències de lloguer de vacances, mentre Petra en té 117, Vilafranca només 40, Sant Joan 59, Llubí 80, Maria de la Salut 88, Sencelles 123, etc. El nombre de places de lloguer de vacances a Sineu és de 854 (a tot Mallorca hi ha poc més de 100.000 places).

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: