Una gernació fa una marxa cicloturista, organitzada per la Policia Local de Palma en memòria de Biel Llull ‘Bovet’

Ha estat aquest matí, en una marxa cicloturista organitzada dins el actes de la patrona de la Policia Local de Palma (vegeu aquí -fes clic- l’article previ a DíNGOLA, per més info).

El punt de partida de la cursa ha estat el Quarter de la Policia Local de Palma i s’ha fet un recorregut de 103 Km, cap a Sineu i tornada a Palma, passant pels diferents pobles com Santa Maria, Sencelles, Costitx o Lloret. A l’arribada a Sineu l’Ajuntament ha ofert un berenar al Poliesportiu per a tots els participants, i s’ha fet entrega d’un quatre en memòria de Biel als seus familiars (parella, pares, germana…) presents a l’acte. Entre les autoritats hi era present Tomeu Mulet, batle de Sineu.

En els seus orígens, aquesta cursa es feia sempre en dissabte, també dins els actes de la Patrona, però va anar agafant força i cap al 2011 es va professionalitzar i ja hi començaren a participar altres cossos de seguretat. En l’organització o com a col·laboradors hi han participat la Federació Balear de Ciclisme i l’Ajuntament de Sineu.

Cal dir que en Biel, com a bon esportista i, sobretot, gran aficionat ciclista, participava, sempre que podia, d’aquesta diada.

Biel Llull ‘Bovet’ va ser envestit, l’any 2016, per la francesa Florence Chatelard, que quadruplicava el nivell permès d’alcohol en sang. Va fugir de la justícia, fins que fa uns mesos va ser detinguda a Roma.

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: