En un comunicat de premsa, Gent per Sineu (GxS) diu que «la contractació de la dona per formar part de la brigada municipal no fou intencionada per promoure les polítiques d’igualtat, tal com l’actual equip de govern vol fer creure: s’emmarca dins el programa “Visibles” del SOIB i ocupa aquesta plaça perquè era l’única persona que hi havia disponible a la borsa».
GxS diu que vol denunciar «la poca sensibilitat envers el tema de la igualtat, i la hipocresia i l’oportunisme de l’actual equip de govern PP-C’s». Per altra banda, segons el principal partit de l’oposició, la dona treballa com a “dona de neteja” i no com a membre de la brigada municipal.
L’associació Dones d’Arrel ja es va queixar que l’Ajuntament presentàs això com una gran notícia, quan hauria de ser el més normal, i va dir que moltes dones del poble en feien burla. Podeu veure-ho en el passat número de la revista en paper, DíNGOLA 35, pàgina 37.