El bar Sabina obrirà el proper dilluns 11 de maig. Així ho han anunciat en un vídeo, Chema Matemales i Llorenç Gelabert, els actuals propietaris del local. Matemales ha dit a Díngola que obriran únicament la terrassa, tal com dicta el Govern central, i mantenint les distàncies recomanades entre taules i cadires: “el batle (Tomeu Mulet) ens ha dit que ens donaran facilitats per estirar uns metres les terrasses per tal de complir amb la normativa”. “També esperam que els clients no allarguin l’estada al Sabina per tal que hi hagi rotació de clients”, agefeix aquest restaurador sineuer.
Consultats sobre si els surt rendible obrir, diuen que si poden allargar els ERTOs, sí, però que si han de pagar les quotes a la SS dels empleats, llavors ja serà diferent. Per tant, el Sabina obriria amb els dos socis darrere el tasser i sense cambrers addicionals.
Pel que fa a les mesures de seguretat a l’interior del bar, “encara no sabem res, no sabem amb certesa si haurem de posar mampares, si estarem obligats a servir amb guants…tot està molt en l’aire”, diu Matamales.