Enfrontament per les subvencions: El PP envesteix així el comunicat de premsa de Gent per Sineu

El comunicat de premsa de Gent per Sineu publicat ahir per Diario de Mallorca, Última Hora i el nostre portal de dingola.net: https://dingola.net/2020/10/14/gent-per-sineu-considera-que-lequip-de-govern-desaprofita-subvencions-per-manca-dinteres/ ha estat mal rebut pel principal partit del govern municipal, el PP, que en el seu perfil de Facebook (no han emès cap comunicat de premsa ni s’han posat en contacte, almenys, amb els nostres redactors) critiquen primer la informació apareguda als mitjans que consideren que no ha estat contrastada. Seguidament, desgranen les subvencions que sí que han demanat d’ençà que Tomeu Mulet ocupa la batlia gràcies al pacte amb C’s i es defensen amb l’argument que “una convocatòria de subvencions no defineix la línia d’acció de l’Ajuntament” i que “no estan obligats a agafar totes les subvencions que es publiquen”. El seu argument afegeix que “moltes de les subvencions a les quals fa referència l’oposició [Gent per Sineu] són convocatòries publicades durant l’estat d’alarma” setmanes en què “l’equip de govern estava bolcat en la promoció del voluntariat i la cooperació, i el suport a les petites empreses”.

Ataquen l’etapa de Gent per Sineu que accedí a la batlia pel pacte amb el PI (2015-2019) que renuncià a una subvenció el mes d’octubre de 2016 d’un projecte finançat al 100% que hauria pogut suposar un mínim de 60.000 €, segons els càlculs dels populars de Sineu.

About dingolasineu

Consell de redacció de la revista DÍNGOLA de l'Obra Cultural Balear de Sineu.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: