Avui s’ha celebrat la VIII edició de la cursa popular de muntanya Pujada a Sant Nofre, cursa organitzada pels Peus Grossos de Sant Joan amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Joan.
El recorregut aproximat és de 13,2 quilòmetres, un recorregut circular que discorr per un terreny variat on es combinen camins de pinar molt ràpids i “juganers”, trams muntanyers com el Puig de Sant Nofre i passos per coves espectaculars i amb sortida i arribada a la plaça Joan Carles I de Sant Joan.
Un grup d’atletes sineuers, la majoria de s’Esclat Club Sineu, hi han participat: Biel Àngel Gelabert Florit (17è), Joan Bestard (36è), Tomeu Gelabert (59è), Joan Ignasi Ferrer (92è), Juan Carlos Bergas (103è), Amador Gacias (126è), Miquel Buades (134è), Vicenç Picó (135è), Antonia Martorell (158ena i segona en la categoria V50) i Catalina Martorell (159ena). Un total de 188 atletes han complert el recorregut.