El bisbe de Mallorca Sebastià Taltavull va signar el proppassat 6 d’agost els nous nomenaments. El fins ara rector de la Parròquia de Santa Maria de Sineu, Guillem Feliu i Ramis, ha estat designat rector del Santuari de la Bonanova de Palma. Al seu lloc hi haurà una terna de membres de la Fraternitat Missionera del Verbum Dei, el pare Carlos Mario Toro Bedoya com a rector, i el P. Antonio Velasco Jiménez i el P. Guillem Feliu i Martorell com a vicaris.
La Unitat Pastoral, a més de la parròquia sineuera, estarà formada per les parròquies de Nostra Senyora de Loreto de Llorito, la de Sant Feliu de Llubí, la de Nostra Senyora de la Salut de Maria i la de Santa Margalida.
El rector sortint s’acomiadarà de la feligresia a l’ofici solemne de la Mare de Déu d’agost, el quinze d’agost, diada patronal.
