

En una nota de premsa emesa per Gent per Sineu, aquest partit se sorprèn de la notícia “econòmica” del PP de Sineu de que han complit “Deute zero” amb el pagament dels solars del CEIP Rodamilans.
Gent per Sineu es demana si es tracta del deute de 976.171,72 € per incompliment d’un conveni urbanístic de la legislatura del PP o un altre que s’hagi pogut generar. El partit de l’oposició recorda que al desembre del 2016 l’equip de govern Gent per Sineu i PI arribà a un acord amb els propietaris dels terrenys de Rodamilans. I és que hi va haver una sentència, fruit d’un contenciós que va posar un propietari contra l’Ajuntament en temps del Partit Popular, que condemnava a l’Ajuntament de Sineu a pagar 523.958€, cost d’un solar, més despeses judicials i evidentment els interessos produïts, per la manca de diàleg amb els propietaris. En la negociació amb els altres dos propietaris, l’equip de govern Gent per Sineu – PI va estalviar aproximadament 300.000 € corresponents a interessos i costs.
Aquesta indemnització que s’ha hagut de pagar als propietaris s’ha fet a través d’un crèdit a raó de 200.000 € anuals i en cinc anualitats. L’any 2021 es va cancel·lar el crèdit bancari i el deute.
Gent per Sineu “agraeix” a l’equip de govern PP – Ciudadanos que hagi complit amb els pagaments i no hagi generat interessos de demora. Si ha estat així només ens falta saber quina política econòmica han dut a terme per generar més ingressos a les arques municipals, acaba demanant GxS.
NOTA: la foto a les xarxes del Partit Popular de Sineu va acompanyada del següent text: “Hem acabat de pagar el solar del CEIP Rodamilans. A partir d’enguany, l’Ajuntament té 200.000 euros més per invertir en el poble. Sineu no té deutes amb els bancs.”
hace tiempo que deje de sorprenderme por las palabras y comentarios de los aprendices de politico que han gobernado en SINEU, pero veo que cada dia estamos peor, porque a mi aunque me nombraran persona non grata, mi pueblo sera SINEU y por eso me duele que por un dinero que hemos tenido que pagar los vecinos de sineu por una mala gestion del partido que ahora quiere ponerse la medalla, como decia aquel en politica todo es posible y lo mas comun es la mentira o la tegiversacion de los hechos .
Y los terrenos de Gaspar Coll y Júlia.
me gustaria enterarme del tema que vd. pone sobre la mesa solo con un anunciado, yo no voto en sineu ni nunca he sido beneficiado por ninguno de ellos al reves perjudicado por todos ellos